BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tak datang sekolah.



arini..
aku still demam lagi..
hmmmm...x selese betul la
aku dapat mc.arini
sekarang ni musim sakit...so x pelik la kenape aku leh demam banyak kali
adess...
saket pingggang aku ~.~
*tetibe

ni dok uma nak wat ape je nihh???
tgk tv..
ape citaa yang best?
aku rase cite kat tv sume hampeh-hampehh.
kalau astro asyek ulang-ulang-ulang
menyirappppp aku~
lagi-lagi bile cite indon
hahaha
lawak betol laaa..
x payah nak bangge sangat
la masyarakat indonesia,
-..-

sekarang  jam da menunjukkan pukul 10.34 a.m
kawan-kawan aku kat sekolah tgh wat ape je laa tu
mmg laa pegi sekolah study,tapi kelas aku tu macam kelas orang gilakk!
hapeninggg sangat,
 cikgu yang mengajar kelas aku sume naik pening+haning..ahakzz

adui dui duiii
hmm...x laratnye laah badan ni.
da melarat dah rasenye....
nty update lagi key 


p/s : baru mam ubat, nak tidur balek laah ++ tata.... :'(






0 comments: