BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

siapkan homework :)


fuhhhhh~
baru je siapkan sume keje sekolah...
bukan maen banyak lagi,adehh

homework yang aku siapkan dalam arini.
math,sains,geo n sastera..
dalam mase yang same aku leh siapkan
powerPoint untuk subjek bM..
huhuh
hebat nye saye...
sangat laahh rajin -.-
harap bia laaa rajin aku nih
sampai abes SPM nih...
amin amin..

ari selasa nih..aku,leena,fyca,fyfa n hany
kene wat powerPoint depan budak-budak kelas aku  nty..
cehhh...
ape je yang akan jadi nanti..
hehehe
kumpulan kiteorang kene buat pasal sinopsis.
kiteorang pilih adleena tok pilih tajuk keje bM nty,
then adleena amek numbor 2 
tajuk die..sinopsis interlok,
and aku di tugaskan untuk wat powerPoint nih...
pastu nty korang korang laa yang terang kan key.
heeeeee~

p/s : syukur alhamdulillah..siap gak sume keje aku,walaupon x sangke leh siap sume sekali termasuk homework tuisyen... tapi rase tension sikit laa,mcm x de masa tok rest or luang kan mase ngn si die..
sooryy dude...





0 comments: