BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

cuti


pagi-pagi lagi ayah aku da kejut soh sembahyang subuh
almaklum laah cuti
hari thaipusam..
boleh lah tido lame sikit..

abes je aku sembahyang..
aku da bercite-cite nak terJUN!
katil~~

tetibe
ayah aku panggil
ayah : adek...pegi siap cepat
zaty : nak pegi mane?? orang nak tido lah penat nihh -.-
ayah : xde2 pegi siap ,  nak g office ayah jap
zaty : perlu ke ayah ajak zaty ??? adusssss
ayah : perlu
zaty : x nak
ayah : pegi la ezaty...ayah tengah mara nih. (:
zaty : merepek -.-
ayah : tolong laa,kejap je nak soh adek tolong wat keje ayah sikit.nanty ayah kasi laa upah.
lalalala
zaty : pape je laaa ayah......malas nak layan
ayah : da da g siap 
* muke ayah saya sangat lebaaa , rase macam nak bagi  #^$&**#
-.-

BUKAN MENCARUT YAH HARAP MAKLUM :)
HAHAHA

siap je..aku terus masuk kereta..
haishhh~
ingat bile cuti , aku blh la bangun lambat
ni tak...


masok je kerete aku wat muke 
polak lak aku ngn ayah aku nih...

tapi x pe laa..
ade chance gak aku nak tido dalam kete ni..
huhu
zZzZzzZzZzzZzzZzZz...

 x sampai 10 minit aku nak melangkah ke alam mimpi
itu olang kejut !!
arrgghhh
sakit nye ati dakuhhh.........

zaty : ape lagi yah..belum sampai lagi kan office nyeee
ayah : adek g beli roti canai jap ktat kedai mamak ni tok ayah.. adek nak beli pape beli je laa..da da pegi
zaty : -.- saba

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
masuk je kedai mamak uh


uncle : adek manis mau makan ape?
zaty : kasi roti canai 3 
uncle : mau bungkus kah
zaty : a'ah
uncle : ayoo... kenape muke tarak manis nihh adek..pagi-pagi kasi ceria sikit laa
zaty : heeeeee...(pape je laa,kau ni)
uncle : x pigi batu caves ?
zaty : nape pulak nak pegi sane..
uncle : sambot itu thaipusam laaa.
zaty : saye orang islam lah
uncle : ayo! muke adik macam cina la..sorry soryy..uncle ingat adik bangsa cina
zaty : huhu ( ayat uncle tarak supe bikin laa.aku da laa malas nak layan kau nih.)
cepat laa sikit......

pape pon time die nak sambung lagi story die kat aku..
aku wat-wat tgk phone aku..
bajet-bajet tengah call laa
hahaha
malas punye cite nak layan uncle tu..
sorry key uncle maniss :P
abes je die buat itu roti
die pongG BEkate

uncle : nah adek.. sume 2.40
zaty : terime kasih 
uncle : sama -sama datang lagi ya
zaty : hehe insyahAllah :) bubye
uncle : okey-okey bubye (:

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

sampai je aku dekat office ayah aku..
dah kene wat keje die uhh..
tolong cari name then susun buku-buku 
yang aku pelik nye.asal laa aku pulak yang die suruh...
pekeje die x blh buat ke?
aku malas la nak tanye
kang ade je die punye ceramah kat aku...
aduss duss dusss...

2 jam lebeh gak laa aku wat keje die tu...
selesai sume keje tuh..
ayah aku ajak balik...
nak amik ati aku sikit
die ajak g mid valley
sorry laaa -.-
aku da betul-betul penat doe..
balik uma aku tawu nak tidurrrrr~
yeahhh..

p/s : pape pon bab kat kedai mamak tadi uh..memang wat aku tersenyum sorang-sorang je bile ingat balik
hehe :)












0 comments: