BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

B.O.S.A.N !!!!!


aku x tawu kenape tetibe aku rase bosan ngn kehidupan yang baruu aku ubah kan sekarang nih..
enta laaa...
bosan jadi diri yang selalu kene saba dgn perangai orang kat kekeliling kite???
sabar??
yes i know that,sabar itu separuh dari iman..
but saba-saba pon harus ade batasnyee..
tak semua orang sedar,ape saje yang dilalukan~

kadang-kadang sedar,
kadang-kadang tidak..
dan aku rase ,
aku pon x terlepas jadi orang seperti itu..
yup ..
now aku jujur...
bosan ngan orang yang tak pandai jage hati
x kire laa..
membe,family,sedare mare kee or orang yang kite sayang..
kalau sekali sekala tu..
still lagi la wat dun know je..
tapi bende tu da macam hari hari
rase x de sabar pon ade la gak ngan die tu....
tapi aku malas je nak cite n lepas kan care baik or kasar ngan die..
huhu
maybe aku da malas nak pikir kan lagi pasal nih
coz da pena jadi..
tige ari x tegor...
arghhhh~
sabar je laaaaaaaaaaaa.......

seriusly..
hidup aku x lengkap tanpe die..
but,aku x tawu kenape perangai die membuatkan aku rase give up nak kawan ngn die..




pleasee dude....
i miss you..!
aku rindu perangai kau,
mule-mule kenal aku dulu :'(
aku tawu kau pon..x kan happy kalau aku x de dengan kau
susah senang kite same-same..


now..
terlalu pikir kan 4 my study...
dapat laa kurang kan sikit beban nak pikir kan bende nih..



p/s : Lesson of the day, NO MORE OUTINGS UNTIL SPM! Today was just a warning.:(





0 comments: