BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

bangun pagi ♥♥♥♥♥♥


waaa..
tahun baru nih azam makin hari makin kuat meyh
rase happy je bangun pagi nih (:

x sabar rase nye nak melangkah ke alam persekolah lagi
tinggal lagi 2 hari je..
huhu
membe membe n cikgu cikgu kat sekolah tu
yang selalu wat aku rindu kat korang semua :))))
isnin nih.. happy la aku 
senyum lebarr nty
ahakzzz

.............................................................................................

tadi baru je abes wat keje uma sikit..
kemas pape yang patut dgn bilik aku tu..
kasi macam perempuan sikit yeee zaty -.-
hehe
now tgh carik ilham baru...
ape je erk ilham yang aku nak kan?
hahahak
masih lagi dalam proses
pencarian

wehhh..
dalam happy happy ni
ade jugak bende yang paling aku takut sesangat!
SPM laa!!
fuhh...sebut je ayat tu aku daa takut -.-

daa kene study betul betul,
nty amek sikit laa  jawatan kat sekolah..
cite cite nak jadi pengawas tawun ni..
senang sikit nak diterime masuk U
x de kaitan langsung zaty!!!!! -.-

mule laa zaty nih merepek da datang lagi

tapi betul laa (:
nak jadi pengawas sekolah
membe ajak meyh.
cakap kat mama n dad pon dowang kasi ke.
jadi je laa nty..
harap x de sangat la aktiviti bile aku da jadi pengawas
aku kene fokus kan ngn exam besau aku ni..
susah-susahkan hidup sikit laa nanti
:)

all the best key ezaty!!

♥♥♥♥♥♥



0 comments: