BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

rumah sukan saya juara!


yuhhuu...
lame rase nye x update blog nih,
biase lah tak dibenarkan online selalu..

ari ni 27.01.2011
pepagi lagi aku da siap-siap nak g sekolah,
hehe semangat uhh
cos ade merentas dase kat wetland
wot wot..

nak sampai je sekolah.!
number rumah sukan aku tetinggal!!!
OH TIDAKKK
sian aku -..-
ayah aku lak time tu da lambat nak pigi kijaak
adesss....
x pasal-pasal kene pataa balik..

sengal betul laa aku nih..
free free kene sound ngan itu bapak!
amek kau,hahaha
dah selesai bab tu.

aku gopoh-gopoh masuk dalam sekolah pegi ke ruang lega...
sambil-sambil uh carik gak my bff..
entah mane laa die nih,aku da takot kot kang sorang-sorang nayee aku...

carik-carik macam orang gilak jumpa gak akhirnya,
hehe
then aku terus amek tiket bas..
bestnye dapat jenjalan ngan seken..ahakz

bile tibe je 
larian tu..
first2 je
 aku lari..
haha
tak samapi 3 minit aku jalan.
sampai la abes garisan penamat!
setengah jam gak laa ambel mase tadi
dasyat-dasyat -.-

abes je merentas dese tu
rumah sukan aku diumum kan sebagai juare!
yeahhhhh
syok uh

walaupon aku baru je masok dalam rumah sukan tu
entah laa tetibe ari tu guru kelas aku 
kate at aku yang aku seberannye dari dulu lagi rumah jentayu(Jingga)
bukan helang (Hijau)..
adesss

pape pon best laa bila da tukar
haha
same rumah sukan lak tu ngan mybff!
yeahh
juare lagi auw
bangge-bangge!!

p/s : walaupon aku demam arini . aku tepakse pegi jugak,da janji ngan kawan..
dose uhh ingkar-ingkar nih o.0
to mybff!,ilove you laaa..cos jage aku setiap pejalan merentas dese tdi (:
walaupon orang sume lari..tapi still lagi aku bukannye yang last sampai
thanks sayang !
















0 comments: