BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

hari sabtu



salam semua... (:
walaupon ari sabtu.
harus bangun cepat lo...
hee
cos ade tuisyen -.-
kalau x de , masih layan mimpi lagi nih...
huahuahua

subjek tadi wat aku rase stress balek laa..
math nih mule-mule topic senang laa.
tapi bile da masuk topic 3
mak aiiii..
poning gilakkk!

nih tak masuk lagi addmath?
terus gilakkk aku..
hahaha


balik je tuisyen tadi
lepak-lepak jap kat mcd..
sambil mengonline kan diri,
apa lagaaa!
facebook mali lah..
haha
hilang kan masalah-masalah yang datang pagi nih.

bukak je facebook
som 
ade tag video die nyanyi lagu
dambaan cinta
perghh~
sedap bhai suare heh...
dulu dengar biase-biase je
hehe
yang PENTING!!
suke sangat laahh dengan lagu jiwang-jiwang nih
lalala~
pape pon you the best laa som! (:
nanty lepak maen gitar same-same auh -.-

------------------------------------------------------------------------------------------


pape pon hari nih.....
aku still lagi tetanye-tanye
ape yang jadi kat azrull?
ape yang die tengah buat sekarang nih?
da sehat ke belom?
daa mamam??
:(((

aku nak tanye die
tapi..............
hati aku kate jangan!
jangan ganggu die selagi die belom sembohh
dan die ade bagi msg kat aku
 ' kalau b da semboh b txt sayang key '
ape maksod die??
die x perlu kan aku dalam keadaan die mcm tu ke
omg.


yesss!
aku rilex jea..
bende nak jadi
terime dengan hati yang sangatt TERBUKAA!
diri ni kalau da x diperlukan lagi
just bagi laa tawu la
bagitawu sikit pon
aku da boleh agak... (:
soo
jangan anggap aku ni x de hati ngn perasaan..

dah laaa..
aku da betul-betul malas nak pikir pasal bende ni.
walaupon hari-hari aku cakap bende yang same
tapi aku x leh lupe kan
 sakit hati sangat..
pape je la
tak pe..
aku akan tunggu die
selagi aku mampu :'(

itu janji aku.....


p/s : nak piiiigi jalan-jalan! with my family at alamanda putrajaya (:
wot wottt!!





0 comments: