BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

huhuhu

aduyaaaiiii..
asal laa demam nih x baek baek lagi.. -.-"
dalam 3 hari ni da bape byk aku telan ubat,kang putus ase baru tawu :p
hehehe..panas je arkk rase badan nie,tpi best..bende yang x pena rase selalu an.
best best gak..x larat nii,nak sembahyang pon payah..haiiyaaaaaa~

susah kowt nak tgk ezaty demam..
"nih asal nie tetibe je demam"
my dad kate?ade ke patot??
x patot x patot...haha
bende nak jadi an..nak wat mcm mane,
(demam rindu maaa)
hihihi

demam.....................
cepat la elok ,aku x nak demam lagi.
tekak sakit , pening , x larat nk bangun~
haiissshh...
macam macam jadi laaa..

arini bagun lambat lol..
itu pon ehem ehem yang kejut..klo x,belum tentu aku bangun.hehe
  

(02.12.2010)
arini hari jadi membe she,,
sebelum menjelang hari jadi membe she tu  -.-"
(bapak x blh bla ayat aku)
kite orang kene kan die..wat keje gile la kate kan..
best kowt kene kene kan orang nih..
haha,
naseb baek mamat tu cool je time da dapat tawu..
kite orang kene kan die..
hahaha
pape pon..happy la korang arini..g tgk wayang bagaii an..
huhuhu,sorry beb
x nak join..
penat :p
hehe

btw
HAPPY BIRTHDAY ye membe lija (:
  ahakzzzz..


betuka tuka cer kan aku nih..
hahaha
byk sngt maa 
mau di cer kan ^^






0 comments: