BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

huhuhu..

huh..
sedeh laa pulak...
macam macam bende jadi..
 naik pening aku layan masalah yang datang arini...

first,pepagi aku online facebook..
online laa..macam biase.then bende yang aku x suke
terjadi la pulak time tu..
aku tertekan new profile wall facebook..
-.-"
nak nangis pon ade gak aku time tu,x reti aku nak gune...
bnede baru ni,
rase menyemak pon ade..

x pe laa bende da jadi,terime jelaaa 

---------------------------------------------------------------------------------------------

bile bende baru da jadi..
malas laa nak layan lame lame..

masalah laen pulak.
sekarang nih..
macam ade problem laa ngn mybf :(
adusss
aku paling x suke bende macam  ni belaku
paling benci !
sorry laa tadi gurau lebeh lebeh sangat..
i janji x kan buat lagi.. 
promise!!

malas la cite pasal bende nih..
harap x akan jadi lagi,
sampai bile bile :(
i really really love you azrull..only you!




okey laa nak tido..
still rase x selese
rase gatal gatal satu badan :(
demam denggi
cepat cepat laa pegi dari hidup aku...
penyakit yang paling menyeksekan!

:((






0 comments: