BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

gumbiranyaaa rasa hati ku.. -.-"

yuuhhuuu..
update laagii (:
arini,demam x payah cer laaa..still ade lagi..payah nak lari tuu,saket badan lol.layan demam nih..
tpi bile minum air 100 pluuss rase kurang sikit laa..tu pon 'si die' yg suruh minum..
klo tak..tak kan nye aku minum,,,



cer hari ni... abes je abg aku smbhyg jumaat,terus lepak kedai makan..
apa lagaaa..melantak laa,favorite aku ofcoz laa mee goreng.
fuhhh...sodap betol. bile makan lupe semua nye..hahaha sampai mcm tu pulekss -.-"
then,abes je melantakk..kiteorg bergegass ke lokasi yang baru
heeee,,
tesco je...
beli brg dapo..my mum pesan byk wok..
nak cari pon satu hall..
time tu aku tgk abg aku punye muke mcm org hilang anak
hahaha
bukan maen serius lagi die mencari brg yg mum pesan...
aku pulak ikut je la mane die pegi...
sambel txt ngn membe lame...
x tolong pon..heeee~
demam demam...
ahakssss..
 3 jam gak la aku ade kat sane..
ponat bhai ikut abg aku nih..
laen gile care die buat keje,biase laa laki~ :p

da abess bayar sume barang kiteorg balek...
then sampai laa rumahh (:

time tok aku makan ubat dan mengonline kan diri.. :)
key laa .
now time to pray..

insyaAllah..
nty update lagi..
tata titi tutu






0 comments: