BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

nak pegi sekolah balek ! :)

yuhhuuuu..
heeee,lame nyee x update,busy sikit laa sejak akhir2 bulan nie kan..
huhu,padahall layan perasaan ngn azrull je..ngee~
...........................................................................................
wott wott...
lagi bape minggu je,pintu paga sekola nk bukak wokk!
aicehh..x de maknenye, pintu paga sekola da lame bkk daa ponggg~
kan budak budak sekolah SMKCJ,nak beli buku,haha
wallaaweyh..aku da form 5 laa..
-.-"
kelaka betol..
hehe
macam x caye pulekss.
da macam macam perasaan aku rase kan sekarang nih
mane taknye..tahun depan SPM wokk!! nervous gile.
tanggungjawab pun makin berat
tambah tambah lagi da jadi senior kat sekola nty :p
( tak de kaitan langsung.)
hehehe
nie hah yang penting sekarang nih.
SPM mali tawun depan 2011 !!
bile da nak SPM nih..banyak la yang hendak di pikirkan
terutama sekali masa depan aku yang akan datang nty
masa depan nie la yang aku akan rancang sendiri .
dan Allah yang akan menentukan nyee..
:)


banyak laa yang akan aku study kan nanti..
buku buku yang lame lame pon harus di bace balek..
al maklum laaaa..aku bkn nye ingt sangat subjek yang da study lepas lepas..
hehehe.. lagi lagi sejarah ngn math. -.-"
adeeessss...






time untuk memecahkan otak balek..
harap harap aku boleh lakukan dengan besungguh-sungguh.. (:
aku x kan sia sia kan ape yang telah aku belaja kan selame ni.
now aku nk tunjuk kan yang aku boleh berjaye (:
my mum n dad..
doakan yang terbaek untuk anak mu ini ye

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



0 comments: