BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

jadi kan hari semalam sebagai ujian dri Allah


sume manusia dalam dunia nih
mane ade yang perfect...
aku pon x terlepas dari itu sume.
jujur aku kate semalam
adelaah ari ari yang terakhir untuk aku percaye kan azrull.
seriusly..

sifat mara aku ngn die membuatkan aku rase susah untuk percayekan lelaki lagi!
 yahh...
 memang betul..itu sume terjadi malam tdi,
tapi still lg dalam diri aku susah nk lupe kan die,
die da jadi sebahagian dlm idup aku.. :'(
cume kepecayaan dalam diri aku tok die
hilang malam tu..

tapi bile die bagi semangat ngn aku..
n bagi motivasi  yg blh buat kan aku pegang balek dgn
kehidupan aku yang dulu
x suke mara dan selalu bg kasih sayang dgn semua orang
no more!!


serius b...
bile i dekatkan diri dgn tuhan n paham kan ayat ayat al-quran
malam tadi..
i betul betul dakenal erti
kesabaran..
bukan nak kate i x penah laku kan sume tu..
tapi bile buat malam tdi.
i jadi insaf dgn ape yg jadi..

thanks azrull...

i betul betul sedeh sangat malam tadi...
its okey laaa
i da jdi kan malam tdi sebagai ujian
untuk kuatkan semangat ngn ape yang akan jadi lepas nih..


iloveyou!

0 comments: