BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

penat nye...

hukhuk...
haissshhh~ tetibe pulekkss demam,pening satu badan layan demam nih..mane tak nye dgn selseme lg bile bgon je pale pulek saket,adusss . dugaan tuuu>>esok elok laa ye.
aminnn

arini x wat pape pon..dok uma je leyh,bosan wow.esok nak kuar g alamanda..ngn sape?ngn abang le,c azrul?
busy maa, :p
..harap kau free la ye da janji meyh..tipu? aku tembak kau.
hehehe..
aduyaii..buhsan lah,aicehh laen macam je an . eja die.
hehehe
nak kate dok diam x gakk..banyak kije gak aku wat..dalam demam-demam pon an..
sapu rumah?mop lantai?lipat baju?basuh pinggan?jemo baju?
isshhh sume aku wat laa..heee -.-"
klo x wat nty kene mara same itu olang laa (puan rosmawati) hihi
upah nye maaa..ofcos harusss itu.tpi saya wat ikhlas :)))

----------------------------------------------------------------------------------------

esok nak g amalanda beli barang sekola..beli cpt sikit,kang abes pulak.hahaha
blh pulak bende tu jadi ark>
joke laa..sebena nye start bln dpn aku da nk kene pegi tuisyen.x de mase lg nk beli barang sekola bagai bagai nih.. :p
cer pasal sekola,
x saba la nk g sekola balek..jumpe membe-membe sume (:
 nak study sungguh sungguh ni :))
spm mali tawun depan .
insyaAllah dgn ade nye usaha pasti blh dapat ape yang diimpi kan :)
amin amin..

abes je spm..aku da bebas laaa..
hehee 
tetibe cer pasal abes spm an..aduyaii
bukan pe x saba nk jumpe 'si dia' :)
rindu nii..
an an an...
harap kekal selamenyee..
sayang kau la derrr.
malu la nak bagitawu name heh..
diam diam sude arkk..
haha,rase nye da terbagi tawu kowt tdi?
^^
study dulu yee..
tawun depan kite last sekola n last kite exam besau..
so..all the best key!





0 comments: