BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

rindu nak maen gita..

bestnye laaa..kalau dapat maen gita,da lame aku x pegang bende alah tuhh....
 

teringin jugak nak maen gita nih kat depan seseorang... :(
haiiyaaaa...mase x mengizin kan lagi lorh.aku tawu die still lg perlu kan aku...tpi tu laa aku je x suke bende tu belaku lagi..
skunk ni..aku betol betol amek keputusan,nak lupe kan die...sorry dude :(
bahagia jugak kan kau tanpe aku.rilex sudaaa..an an an

now aku suda bine idup baru tanpe kau..rase laen tu ade gak laa..tpi kalau selalu layan...akan okey jugak nty..so skunk nih perlu kan kesabaran (:
hidup perlu diteruskan..

eh da pegi topic laen pulekkss..hahak
okey okey bebalek topic gita aku nih...
nty kalau ade rezeki aku akan dapat pegang kau jugak..huhu..saba saba :p

test banyak banyak lagu key (:
heheh ye ye je aku nih...

key laa nak chau jap..
sat g sambung perkembangan terbaru :p :p :p

papaii..(:

0 comments: