BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

pemulaanku (:


hari nie  tetibe je mood aku datang nk wat blog,haha..membe aku c leena tu teringin sangat nak tgk blog aku :p
dalam diam-diam best gak aku tgk blog nie..hihi,tapi tu laa yg follow x ramai -.-" , x pela x ramai pon best pe an (:
now nak story byk pon x blh,cite x byk da x ade sngt..(haha) ptg td aku g jln2 ngn family aku kt area kL,shopping baju n barang dapo..hehe~ too my dady sorry yaa duit you suda lesap..bukan selalu pon kan~ :p lepas myfamily abes shopping barang..kiteorg lepak kat restaurant dekat-dekat ngn pavilion..
pekene nasi ayam 
woot woot gile sedap bhai,makan pon x ingat orang lah time tu..haha
 abes je lantak kiteorang g tgk kete..nak kasi kt abg aku yang bajet-bajet reti bwk tuh,hakhak 
time tu kiteorang cume tgk je,belum beli lagi..(harap bersaba ye bang)
my mum suruh abg aku amek kete viva,blh tahan laa kete tu..x de la besau mane pon,maknenye x blh la nk sumbat ramai-ramai masuk dlm kete tu..
sat g aku upload key cam ne rupe kete tu (kowt kowt x tawu ke an)
and then abes je kiteorang tgk kete yg nk beli tu,kiteorang balek uma laa...apaa lagi,banyak penat maa huhu :)
alright dude mase da tamat..
now saye nak bubum laa..hehe,katil ngan bantal da memanggil-manggil nih..hihik
tido dulu..tata titi tutu

0 comments: