BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

^^

halooo.....
kisah aku tok arinie...baru aje abes jalan jalan makan angin..waaah,best best (:
ditemani orang yang terrsayang..aicehhhh :p

ade leyhhhhhhhhhh...
permula an yg agak bosan ..apaaa lagaaa,bende same je laa..
hahaha biase laaa...adat kehidupan :p
terase penat jugak laaa..biase laa x sll berjalan jalan AGAK jauh nih..
hari berganti hari idup aku..rase macam same je..
bile nak berubah..
tggu hari lagi ke???
insyaAllah -.-"

x semua manusia dpt ape yg mereke impi kan..same jugak la dgn aku x akan terlepas dri itu sume.....
rase happy jugak laaa..hidup aku akan berubah sebentar lagi..da x mau sedeh sedeh ...
tawun dpan da la nak SPM.x nak maen2,sooo.. x de laa lg online.facebook n blog..
bkn x de daa..maybe jarang sangat nmpak aku.mengonline kan diri..
nak pegi tuisyen ptg sampai la mlm..x de mase laa.
busy study,,nak gumbirakan ati ibubapa terchentaaaa.. :)
"9A" dalam gemgaman.
amin..

untuk c die.. kite same2 busy study right? ape yg penting dalam ati x de rase curiga key..
bende yg kite bincang malam tdi,janji kite key..
jangan ingkar.dose besau tu. hee

okeyyhh..
tarak citaa sangat laa, huhu
nih je laa aku nak luah kan tok arini..
x cite
rase mcm ade kureng sikit..
:P


now time to watching movie



0 comments: