BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

cuti sekola da bermula..

hurmmm..cuti sekola da start,appa lagi wat bende same cam sebelum-sebelum nih laa..huhuk~ bosan bosan!  aku je laa cakap cam nih.. kalau membe aku,cuti sekola ni la paling syok bg dorang,banyak je plan nak dibuatkannyee,adusss..nak ajak join??lalalalala..aku selalu pikir banyak kali lol,takut-takut bende laen pulak yang jadi kat aku ni...sorry beb.naseb baek laa dapat membe yang terlalu memahami,too mybest friend sorry key x dapat nak join kau punye plan yang blh dikate kan best tu :p

arini..bende same lagi aku wat,dok diam-diam..baring kat katil online facebook n chat-chat ngn membe facebook,yang x kenal pon..aku hangkowt g layan -.-' heeeee , dari pagi sampai ke petang bende same je la aku wat,ngadap laptop~adusss..bosan nyeeeee laaaa...
 tpi nak wat cam ne layan je la..kang x layan laen pulak jadinye.heee
selaen mengadap laptop bende laen pon aku wat 
(mandi,sembahyang,mamam n borak-borak ngn family)
itu da kire wajib kowt (:

skunk nih jam pon da menunjukkan kowt 12.57 am mate aku still lagi x blh nak layan ala ala mimpi indah gitu..cos gigi aku nih wat bende same lagi...berkeje keras nak wat aku merane lagi , aduyaii..naseb badannnnnnn....untuk arinie je aku rase da puluh-puluh kali jugak laa aku memberus kan gigi aku agar berkilat selalu :)))) lalalalala
layan lagi layan....gigi ku,berkeje laaa kau tok arini je ye...aku da merane ni -.-"
esok aku arap da x de lagi..aminnn

key laa sayang akak nak layan movie laa..
cite chentaaa ME vs high heels
hahaha..layannn~
cite lame..best!
jom layan same-same akak :p

alright..
assalamualaikum :))))




0 comments: