BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

arrgghhhh!

lupe kawan..budo btol,skunk nih aku da x de mood nak layan kau..
kau pegi berambos laa!
susah carik aku..bila senang..perangai kau mcm bangkai.mmg patut pon membe kau yang laen kte mcm tu kat kau..
aku x nak la lebeh lebeh..salah aku gak,da tawu perangai kau cam tu still lagi nak layan.....
mmg bagusssssss~
now..jangan nk tehegih-hegih nak kawan ngn aku lagi..
sorry?? sorry naik lori laaa...
aku tawu manusia mne ade x wat silap..tpi aku tgk kau nih,kau tawu ape yang kau wat tu silap..tpi kau buat gak..kau x pikir dulu ke sebelum kau buat perkare tu? maen hangkowt je arkk..
hurrrmmm suke ati kau laaaa..malas nak beceramah pepanjang ngn kau..kalau kau berubah x pe laa gak..bukan aku je suke sume membe kau pon suke..........
haisssyhhhh..
mengucap banyak banyak tdi aku dgr suare kau kate mcm tu kat aku..
saket nye ati aku...
nak nangis pon ade gak...
membe lame yang sll ade ngn aku perangai da macam s*****n..
subhanAllah...

:(

sedeh laaaa.......
nak cakap kat sape nih.. :((((

hari-hari..sedeh, yang haapy belum tentu datang berganti..
to my best friend..i still love you..
 happy dpt kenal ngn kau waktu dulu...

nanananananananananananannananannannanananannananananannananaananananannanananana :p
huhuhu

we cannot change our memories,
but we can change their meaning 
and the power have over us... 
:( 
 
tata...

0 comments: