BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

senyumm


senyum.
senyum..
kalau saya senyum awak mesti senyum sekali.
kalau kita senyum semua orang berjangkit.
bila semua orang senyum dunia tiada penyakit.
 petikan dari lagu yang aku dengar. :)


senyum bagi aku  ibadah dan sedekah yang paling murah sekali.
sebab tak perlu cakap pape dan tak perlu mengeluarkan duit pon.
tapi janganlah  senyum tak tentu pasal .

aku ni suka senyum tak?
suka kot.
tapi pada sesiapa yang tak berape mengenali aku.
mesti dia cakap aku sombong.
sebab apa?
sebab aku ni kalau jalan jalan.
nampak orang yang aku kenal ke,tak kenal ke
kalau orang tu senyum
baru aku senyum.
kalau orang tu tak senyum jangan harap la beta ni nak senyum.HAHA

aku jadi macam tu sebab masa aku darjah 6 ke form1.
entah lah tak ingat.hEE
time tu aku baru first time la hangout hangout ni.
pastu nampak la kawan aku satu sekolah.
bukan main lagi laa aku time tu excited sangat.
aku pon tegor la dia.
tapi tiba tiba.
...
dia sombong.
dia kate tak kenal aku.
haissh aku malu gile la time uhh.
aku  siap tegur baik punye kowt
tibe tibe die cakap cam tu. damn -..- huh

pastu esok nye jumpa kat sekolah.
dia datang jumpe aku cakap sorry pasal benda tu.
aku pon buat bodoh jela.aku bla mcm tu je.

start dari situ aku pon da bertekad.
kalau orang senyum baru aku senyum
tak kire la orang tu aku kenal ke tidak.


p/s : you smile I smile :)))))))




0 comments: