BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

:: lapar ::



baru balik sekolah :)
fuhh..penat meyh....arini punye skul...
tak leh bla....bukan maen banyak lagi keje sekolahnye...
adussss
....

enta bile laa aku nak start bukak itu buku -.-
sekarang nih aku tengah laparrr~
malas nak masak n malas nak g kedai ....*beli makanan
haiyaaaa

asal sekarang nih malas sangat>?
hah zaty???
penyaket lame da datang balik....
ishhhh...
nape nih ::


jangan laa.. :')
stay jadi diri yang baru key !
oyeh  oyehhh..hehehe 

now...
sambil sambil update blog nih...
aku sedang mengesearch
untuk keje psk aku..
adehh...
nak menyalin lagi satu hall....
kertas majong tak beli lagi ...
payah nye

 aku je laa yang kene wat sorang...
padahal
wat keje nih secara kumpulan...
huhu
x pe laa...
korang dok jauh..
x leh nak stay kat sekolah..
tak kesah sangat la...


just buat je...
nanti dapat markah..
huhu
aku wat simplesimple je key..
:))


p/s : allahyarham dato'usman bin awang , best bace cite tentangnya.. (:




0 comments: