BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sekolah sekolah sekolah.....



haluuu....
wah lame nye x update blog :D
busy kot..huhuh or malas... haisshhhh malas malas :P
well biase laa... 
zaty tawu tido je...
hehe
but arini tetibe mood tido x de lah,
hati rase berdebar je...
ape da jadi ngn kau nih zaty ?
selalu pikir bukan bukan je....
*harus lah~
pikir pasal ape tu...
hmmm biar lah rahsia..
cehwahhhh..

huhuhu
now aku baru je balik sekolah...
pukul 1.25 a.m , sampai lah aku kat umaterhebat aku!....
wakakaka~
balik je .. aku mandi n sembahyang....
lapo laaa..
nak cekik ape je sekarang nih...
dapat lantak ngn teh ais pon sedap gak...
hee
g kedai? malas~
nak buat sendiri? lagi laaa malas~ -..-
ish ish ish...
sooo kau x payah laa nak pikir sngt ape yg kau nak lantakkan... = =
huhuhu semuanye malas...

panas kat sekarang nih??
kepale pon asyik sakit je, maybe kene cahaye matahari hari2 kowt
hmm...
ni baru balik sekolah,kepale tgh sakit laa nih..
pasal tu lagi satu hal...
nih haa... homework cikgi bagi
tak agak... 
huhuhuuhuhu...
asal ngn aku nih??
ish ish ish...
tak baik tau..mengeluh selalunye tuhan tak nak bantu...*syaitan baik..haha
tahun nih jelaa aku dapat pegi sekolah...
tahun depan da x de daa...
soo , buat laaah dgn senang hati setiap keje yang cikgu bagi :)) oyeh oyehhh...
i love my teacher! hehe

okey okey!
nak g siapkan keje sekolah dulu...
almaklum je laa...
budak sekolah lagi ,HAHA
malam kang nak  g tuisyen pulak...

p/s : tak saba rasanya nak  pegi jumpee abang sayeee! 





0 comments: