BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

doluDOLU.. hee



:))

tibe aku terdengar lagu britney. teringat masa dulu aku fanatik giler dekat die.semua pasal die aku nak tahu.lagu2 die news tentang die.kire fanatik abis la.tapi lagu yang paling best aku dengan 10 tahun dulu LUCKY.lagu 2 memang feveret gila.sampai bila keluar dekat tv aku akan jerit2 pangil abang akak n adek2 aku suh dengar.dorang pon layan je.dulu aku suka kumpul majalah,majalah yang aku beli 2 akan dapat hadiah.contoh macam stiker ke.kalau aku tahu stiker britney keluaran bulan 2 aku sanggup carik kat semua kedai.masa 2 britney tengah top.so cepat la habis.tak pon kalau dalam bulan 2 majalah lain2 keluar muka britney aku sanggup beli 2 or 3 tak kisah janji aku puas.sebab aku minat giler.cd lagi la.tak yah cakap.semua aku beli.aku ingat lagi dulu da satu kedai 2 jual stiker dan poskad.kire dalam 2 da macam2 pasal britney.aku pe lagi.semua aku beli.walaupun masa 2 aku kecik lagi.duit pon tak banyak aku sanggup tak makan sebab nak beli stiker dan poskad 2.if hilang or tercicir aku akan ingat sebab aku akan kire barang2 britney aku 2.fanatik abis.semua lagu2 die aku taw.bagi aku masa 2 die la penyanyi paling best dan terbest.tak ada sape leh lawan die.dulu siaran macam dekat mtv da tunjuk2 rumah2 artis barat tak pon pembikinan lagu.aku tak kesah walau dah tengok beberapa kali sebab aku tak pernah bosan.aku ingat lagi bila keluar je video2 clip lagu britney joget2 aku pon akan ikut die joget.hahahahah.kelaka bila pikir.tapi sekarang bila dalam kereta keluar lagu britney aku ubah siaran lain.mybe sebab perubahan masa.hahahha.tak pon sebab britney xbest dah sekarang sebab kes penceraian n bla bla.dan sekarang ramai lagi artis yang best2.
 
 
 
 
 
 
 

0 comments: