BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

: musim cuti datang lagi ::



salam sume nyaa..
hmm..well biasa laah cuti je aku balik kampung,
almaklum laah kampung pon ade satu je an..

yang pasti kampung aku yang terbaik
hahak
da tiga hari aku kat sini...
ofcos best layan karenah nenek n atok aku..
dorang la tempat aku bercerita :)

tapi kat sini bukan aku sorang je macam sebelum nih balik kampung..
kat sini ade abang aku sekali :D
woott woott
best lol ade dia.
ade je bende dia nak buat.. selalu cari pasal ngn dia.
yang pasti saya menang XD
ahakzz..

sebenarnya banyak cite yg aku nak cite kan kat sini...
da x tahu mane satu nak cite pulak dah.
okey2
arini da dua hari aku puasa..
huhu
perempuan kan..
so aku tunai kan laaa 

hmm..x rasa lapar sangat cos sini sejuk...
tenang je fikiran.
x tahu nak wat ape..
aku tidur lah..
tup tup da nak bebuka.
haaha.

ckp pasal bebuka nih,
nak mam ape je laa.smlm bebuka mam rendang daging n ikan bakar..
fuhh
memang sedap gilak mama wa masak.
tpi arini dia da blik kl..
sambung kerja seperti biasa.

tapi x pe,masakan nenek wa pon terbaik dari ladang jugakss :D

sekarang pukul 3.34pm
wow..
sekejap lg je..
heheh
teringat time puasa raya..pulak.
x sabar-sabar nak mamam.
hehe..
sekarang nih waktu bejalan cepat je an..
huhuhu

okey laa aku nak tido jap laa.
penat lol.
tata 

p/s : esok nak pegi jalan tgk wayang cite K A R AK..sokonglah filem malaysia hahak



0 comments: