BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

:: haluuu ::


omg!!
lamanya x update blog nih..hahaha
busy+malas meyh..
hehehe,
x de story yg nak dikongsi kan n di ceritakan.. 
nowwww!
story mari....

harus laah di ceritakan sekarang juga!
nak lepas geram kat sini je laa..
mane lg tempat yg sesuaikan?
x gitu... -.-

arini kat sekolah...
blh dikatakan hari paling sakit hati+lepas kan geram 
kan sorang minat nih.
damn !
dia dalam kelas fikir dia laah yang perfect sekali!
aku pon x th la nak kte mcm mane lg. mmg perangai dia sejak azali lagi kate membe2 aku yg ade dalam kelas ni.aku pikir kan aku sorang je ade masalah ngn perangai hebat dia tuh.rupanye~ lain pon turut serta.

aku kenal dia,dulu blh kira baik jugak laa..
walaupon kena cover2 ngn perwatakan aku yg sebenar
happy+sempoi nih...

tpi bila dia da tunjuk dia la yg ketua dalam segala urusan..
mmg terbaik la minah tu.sikit2 blh la aku sabar kan
tp bila da x blh sabar dgn perangai dia yg x sedar diri tu.perlu laa di beri teguran......

apa yg jadi selepas itu??????
maki yg aku terima..subhanallah.

orang mcm nih mmg x blh buat kawan...
blh lemah jantung+mati cepat.

p/s : kepada minah tu,harap kau ubah la perangai kau yg bertopeng kan syaitan..
dosa besar kalau selalu menyakitkan hati org..













0 comments: