BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

:: exam ~~ tension kelapa otak nih! ::


salamm semuanyaaa :D
yeah yeah..
hehehe

kenapa?? kenapa??kenapa???
ada berita gumbira lah tu~
hehe
kiranya blh dikatakan jugek leyy..

aku cuti 4 hari!
haha amik lebeh hari aku nih.
saje je malas nak p skul ari isnin nih..
sambut hari guru -..-
huhu 
too my teacher..
thank you so much!! cos ajar zaty semalam ni...
iloveyouall
bukan x nak sambut..
tpi nak study sikit laa cikgu~ ^^"
pape pon saya sayang cikgu key.

ok ok ok.....
this month exam!
oohh noo.
fining fining...................
nak ingatkan balik bab-bab lepas.
adehhh
lagi-lagi sejarah.fuhhh hebat aku pabilah mendapat kertas sejarah
kongsi-kongsi jawapan ==
mmg hebat.haha

next week
omg! math ><
mintak-mintak laah
blh score..
amin..
termasuk laa.
sains,sastera n geografi
gudluck ezaty!
:)

tapi still tension lah...
kat dalam kelas ade masalah ngn bf pon same 
adoiii..
bila ingat kan balik.
sakit kepala aku nih, =="
nak wat mcm mane
nak x nak..
telan jea,


p/s Jiwa dan hati orang yg beriman sentiasa ceria, tenang dan bahagia. Walau pun masaalah yg dihadapi datang bertalu-talu dan silih berganti. Hidup ini adalah ujian, tak akan dikatakan hidup jika tidak ada ujian ::







0 comments: